Interia przewiduje, że w wyniki które osiągnie w 2003 roku będą lepsze aniżeli osiągnięte w 2002 roku.
„Plan na ten rok zakłada, żeby każdy kwartał był lepszy od analogicznego kwartału poprzedniego roku. O ile pierwszy kwartał będzie zbliżony do pierwszego kwartału roku 2002, to chcemy, żeby w kolejnych różnica była znacząca i wyraźna” – stwierdził Tomasz Jażdżyński, prezes Interia.pl
Interia.pl posiada jeszcze środki pozyskane z emisji akcji przeprowadzonej w 2001 roku. Środki te wystarczą do końca roku.
W roku 2002 Interia zmniejszyła stratę do 9,31 mln zł z 10,63 mln zł w roku 2001. Przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 17 mln zł. W IV kwartale 2002 Interia.pl osiągnęła dodatni wskaźnik EBITDA.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.