Interia.pl, we współpracy z firmą AbRadio, uruchomiła nową wersję serwisu radio.interia.pl. Umożliwia on, bezpłatne i legalne, słuchanie ulubionych stacji radiowych przez internet.
Dzięki współpracy z AbRadio – dostawcą technologii strumieniowania sygnału radiowego w Internecie – w katalogu serwisu znalazła się unikalna oferta polskich, czeskich, słowackich oraz ukraińskich stacji radiowych. Korzystanie z niego jest bezpłatne, za wyjątkiem kilku spośród stacji udostępnianych w wysokiej jakości CD.
Serwis zawiera mechanizmy rekomendacji, umożliwiające użytkownikom komentowanie i ocenianie poszczególnych radiostacji, a także system automatycznie generujący listę tych najczęściej słuchanych i najwyżej ocenianych. Nowatorskim rozwiązaniem jest prosta i przyjazna nawigacja, która umożliwia filtrowanie katalogu z poziomu playera według określonych kategorii, takich jak: rodzaj muzyki, kraj czy miasto, z którego nadają. Prócz możliwości sortowania i filtracji, użytkownik może korzystać z tzw. schowka, który zapamiętuje jego ulubione stacje radiowe. Radio.interia.pl umożliwia także samodzielne zgłaszanie amatorskich i niszowych radiostacji, wspierając i promując tym samym ich działalność w internecie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.