Muzzo.pl to platforma multimedialna, stwarzająca początkującym twórcom muzyki szansę na debiut w sieci, poprzez prezentację własnych materiałów audio i video. Serwis udostępnia również funkcjonalności dla muzycznych fanów, którzy mogą tworzyć repozytoria swoich ulubionych artystów i dyskutować w ramach fanklubów i grup. Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez portal Interia.pl.
Użytkownicy serwisu mogą założyć w nim jeden z dwóch profili – muzyka lub fana. Każdy z nich umożliwia zamieszczanie własnych materiałów audio, wideo oraz zdjęć, a także komentarzy tekstowych i wszelkich informacji branżowych. Dzięki temu internauci będą mogli na bieżąco śledzić ważne wydarzenia muzyczne, informować się wzajemnie o premierach, albumach czy koncertach. Rozbudowany mechanizm ocen i komentarzy pozwala dotrzeć do najlepszych wykonawców i materiałów.
– W polskim internecie brakowało dotąd dedykowanego miejsca dla Muzyków oraz ich fanów, dlatego mamy nadzieję że Muzzo.pl stanie się polskim MySpace, umożliwiając interaktywny kontakt pomiędzy twórcami muzyki, a ich odbiorcami. – mówi Wojciech Kaliński, kierownik projektów multimedialnych w Interia.pl. – Po platformie dystrybucji treści multimedialnych Fulmido, to kolejny projekt multimedialny, który ma umocnić pozycjonowanie Interia.pl na rynku rozrywki internetowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.