INTERIA.PL rozszerza ofertę reklamową i obniża ceny

22 kwietnia 2002 r. portal INTERIA.PL zmodyfikował swoją ofertę reklamową. Zmiany, będące wynikiem ciągłego dostosowywania oferty do potrzeb reklamodawców, obejmują pojawienie się 10 zupełnie nowych produktów, wprowadzenie do cennika nowych serwisów oraz ulepszenie możliwości sterowania liczbą emisji reklam w portalu.

Zupełną nowością w ofercie INTERIA.PL są formy reklamowe typu pop-up i pop-under. Pop-up i super pop-up to reklamy graficzne, emitowane w oddzielnym oknie przeglądarki pojawiającym się na tle okna zawierającego stronę właściwą. Reklamy te mogą być wywoływane przez banner reklamowy (pojawienie się bannera skutkuje pojawieniem się dodatkowo reklamy typu pop-up) lub jako reklama niezależna. Formą analogiczną do pop-up są reklamy pop-under i super pop-under, z tą jednak różnicą, że dodatkowe okienko otwiera się w sposób właściwie niewidoczny dla użytkownika pod spodem głównego okna przeglądarki, w związku z czym reklama staje się widoczna w momencie jego zamknięcia.

TopLayer jest animowaną formą graficzną, z możliwością zawarcia dźwięku, wyświetlaną na dodatkowej, przezroczystej warstwie ponad powierzchnią właściwej strony, w dowolnym jej miejscu przez okres do 30 sekund. Watermark pozwala natomiast na zamieszczenie reklamy na powierzchni całej strony WWW, w formie tła dla występujących na niej treści. W ofercie portalu pojawiły się też nowe formy reklamowe będące pochodnymi dotychczas istniejących. Megabanner, wyświetlany w górnej, najbardziej zauważalnej części strony udostępnia powierzchnię blisko czterokrotnie większą niż tradycyjny banner. Out-banner, out-skyscraper i out-super skyscraper to z kolei reklamy, które ze standardowego rozmiaru, po najechaniu na nie przez użytkownika myszką, rozwijają się ujawniając dodatkową przestrzeń reklamową.

Istotną innowacją w ofercie reklamowej INTERIA.PL jest możliwość ograniczenia liczby emisji wszystkich reklam z kampanii reklamowej
serwowanych jednemu użytkownikowi. Pozwala to z jednej strony na wyeliminowanie efektu irytacji użytkownika znaną mu już reklamą, z drugiej daje reklamodawcy możliwość skutecznego zarządzania stopniem dotarcia kampanii do odbiorców. W cenniku pojawiły się nowe serwisy: Telekomunikacja, SMS, Nauka, Encyklopedie, Krzyżówki. Obniżce uległy też ceny powierzchni reklamowej w niektórych serwisach.

http://www.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top