INTERIA.PL uruchomiła mobiPocztę, usługę komunikacyjną będącą rozszerzeniem systemu pocztowego Interia.pl, umożliwiającą odbieranie i wysyłanie e-maili za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Główną zaletą systemu poczty mobilnej jest jej szybkość działania.
Dzięki optymalizacji technologicznej rozwiązania koszt skorzystania z poczty mobilnej jest praktycznie taki sam jak średni koszt wysłania wiadomości SMS, z tą różnicą, że w systemie mobiPoczta możemy przesłać treść o praktycznie nieograniczonej objętości. Aby skorzystać z poczty mobilnej należy w komórce wpisać mobi.poczta.pl.
Atutem poczty mobilnej INTERIA.PL jest jej duża funkcjonalność, szybki dostęp do danych oraz małe obciążenie stron. Wykonywanie poszczególnych operacji przyspieszają wygodne, podstawowe skróty klawiszowe oraz przyjazny interfejs. – Dziś w Polsce jest 40milionów telefonów komórkowych i ponad 13milionów internautów – potencjalnie oznacza to ogromne zainteresowanie usługami mobilnymi, a w szczególności pocztą elektroniczną, z której korzysta w zasadzie każdy. Stąd nasza decyzja o stworzeniu mobilnego systemu pocztowego. Dzięki niemu odbieranie i wysyłanie maili jest ograniczone jedynie zasięgiem telefonu – mówi Marcin Hajek, Dyrektor Serwisów Społecznościowych i Komunikacyjnych INTERIA.PL.
Dodatkową zaletą korzystania z poczty mobilnej jest zwykła oszczędność. Średnia cena za jednego SMS-a, zawierającego max. 160 znaków, wysłanego do innej sieci, obliczona na podstawie stawek trzech największych operatorów sieci GSM w Polsce (Era, Orange i Plus GSM) wynosi 20 groszy. Podobnie kosztuje transfer 50kB danych, a taka ilość przesłanych danych umożliwia uruchomienie poczty, zalogowanie się i wysłanie kilku wiadomości e-mail.
Warunkiem do tego, by móc swobodnie korzystać z usługi, jest posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w przeglądarkę obsługującą protokół xHTML oraz aktywowaną usługę transferu danych, na przykład GPRS Dzięki poczcie mobilnej INTERIA.PL, można błyskawicznie odczytywać i wysyłać wiadomości już w pierwszej odsłonie, bez zbędnego i czasochłonnego otwierania kolejnych stron www. W efekcie, korzystając z niewielkiego wyświetlacza telefonu komórkowego, można zobaczyć 11 najnowszych wiadomości na swoim koncie, już w pierwszej odsłonie.
Poczta mobilna INTERIA.PL przeznaczona jest do korzystania ze wszystkich kont pocztowych założonych w portalu INTERIA.PL, w tym również w serwisie STREFA.PL. Aby zalogować się do interfejsu mobiPoczty należy skorzystać z adresu www zgodnego z domeną, w jakiej założone jest konto – mobi.interia.pl przeznaczona jest dla kont w domenie: interia.eu, interia.pl, poczta.fm, znajomi.pl, a mobi.strefa.pl dla kont w domenie: strefa.pl, własna domena, akcja.pl, serwus.pl, czateria.pl, 1gb.pl, 2gb.pl, vip.interia.pl. Korzystanie z poczty mobilnej jest bezpłatne, użytkownik ponosi jedynie koszt połączenia z internetem, zgodnie z cennikiem operatora swojej sieci GSM.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.