Pod hasłem „Wyznacz sobie cel i zrealizuj go” ruszył najnowszy serwis społecznościowy INTERIA.PL – www.zrobie.to. Jego założeniem jest ułatwienie komunikacji osobom, które dążą do zrealizowania określonych celów. Serwis pozwala na błyskawiczne wyszukiwanie ludzi o podobnych zainteresowaniach i wymianę doświadczeń.
Platforma www.zrobie.to skierowana jest do osób, które posiadają jakąś pasję i chcą dzielić się nią z innymi. – Chcemy, aby ludzie wymieniali opinie i razem realizowali swoje cele – mówi manager projektu – Szymon Przewłocki. – Brak konieczności ograniczania się do wąskiego tematu i możliwość wpisywania nieskończonej ilości „pomysłów”, czyni serwis znacznie atrakcyjniejszym od tradycyjnych forów tematycznych. – dodaje.
Aby korzystać z serwisu wystarczy zarejestrować się, stworzyć swój mini-profil, który daje możliwość umieszczania zdjęć, komentarzy oraz dopingowania innych użytkowników. Zdecydowanym atutem serwisu jest maksymalnie uproszczona nawigacja. Sortowanie zadań oparte zostało na popularnych ostatnio tagach – na stronie głównej serwisu wystarczy wpisać swój cel (np. chcę okrążyć świat na rowerze), aby otrzymać kontakty do osób o podobnych zainteresowaniach. W ten sposób tworzone są potencjalne listy, do których użytkownicy sukcesywnie będą mogli dodawać kolejne swoje pomysły, śledzić działania innych i informować o swoich postępach. Na stronie głównej serwisu wyświetlane są najpopularniejsze w danym dniu oraz tygodniu wpisy (rubryka „Top 5”), a także lista nowych pomysłodawców i zadań.
Inspiracją dla twórców platformy www.zrobie.to jest świadomość rosnącej w polskim społeczeństwie tendencji do eksponowania samego siebie – Ludzie chcą pokazywać w internecie jacy są, co robią, czym się interesują i jakie mają cele. To właśnie do nich adresowany jest nasz serwis – mówi Szymon Przewłocki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.