mBank i INTERIA.PL S.A. wprowadzają do oferty partnerską kartę płatniczą. eKARTA INTERIA.PL umożliwia dokonywanie zakupów na całym świecie, zapewnia wysokie rabaty w wybranych punktach oraz oferuje podwyższony stopień bezpieczeństwa transakcji.
eKARTA INTERIA pozwala na uzyskanie wysokich rabatów na dokonane zakupy oraz dodatkowych korzyści w wybranych punktach sprzedaży, niezależnie od kwoty transakcji. eKARTA zapewnia rabaty w wysokości od 6% do 50% w 16 witrynach internetowych (pełna lista na stronie http://ekarta.interia.pl/). Ponadto opłacone eKARTĄ zakupy w Salonie Muzycznym INTERIA.PL (http://salon.interia.pl) nie są obciążane kosztami dostawy zamówienia. Lista sklepów oferujących rabaty i bezpłatną dostawę będzie stale poszerzana.
W porównaniu z tradycyjnymi kartami płatniczymi, także umożliwiającymi dokonywanie płatności podczas wirtualnych zakupów, eKARTA oferuje użytkownikowi podwyższony stopień bezpieczeństwa transakcji. Pomimo, że eKARTA powiązana jest z rachunkiem bankowym, posługiwanie się nią nie niesie ze sobą ryzyka utraty środków zgromadzonych na tym rachunku. Nieautoryzowanemu użyciu karty – nawet w przypadku jej utraty – zapobiega unikalny mechanizm ładowania i rozładowywania eKARTY. Dzięki temu, bezpośrednio przed dokonaniem płatności, posiadacz może online załadować na kartę tylko tyle pieniędzy ile potrzeba do wykonania transakcji. Bezpośrednio po dokonaniu płatności, jeżeli pozostaną na niej jeszcze środki finansowe eKARTĘ można rozładować do zera.
eKARTA wydawana jest wyłącznie posiadaczom rachunku osobistego eKONTO w mBanku. eKARTĘ INTERIA.PL zamawiać można od 22 stycznia br. Opłata za wydanie karty wynosi 25 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.