Microsoft Business Solutions poinformował, że firma ENSOFCON, certyfikowany partner Microsoft Business Solutions opracowała wraz z firmą Q-soft dwa rozwiązania w pełni zintegrowane z systemem Microsoft Business Solutions-Navision. Aplikacja InterMag2000 efektywnie wspiera zarządzanie magazynem wysokiego składowania. System MobileStore pozwala na realizację funkcji biznesowych poza biurem. Nowe rozwiązania pomagają zwiększyć efektywność pracy działu sprzedaży i logistyki.
„Firma Ensofcon jest kolejnym naszym partnerem, który zaangażował się w tworzenie nowych rozwiązań w technologii Microsoft Business Solutions. Dzięki doskonałej znajomości potrzeb klientów oraz naszych produktów możliwe było zaprojektowanie nowych aplikacji w jeszcze większym stopniu zaspokajających potrzeby klientów, a także zwiększających funkcjonalność systemu Navision” – powiedział Maciej Potapczyk, dyrektor generalny Microsoft Business Solutions. „Tworzenie rozwiązań wertykalnych w technologii Microsoft Business Solutions przez naszych partnerów jest ważnym elementem strategii rynkowej Microsoft Business Solutions.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.