Od dwóch lat w serwisie turystycznym Wakacje.pl pojawiają się co miesiąc nowe tematy w bloku „Ankiety”.
Z ostatnio przeprowadzonych ankiet wynika, że największą motywacją zakupu wycieczki jest niska cena (44%). Zupełnie nie motywująca okazała się nagroda do wygrania (1%).
I przy wyborze kierują się również ciekawym regionem oraz potrzebą odpoczynku. W 2000 roku 49%Internautów było na wakacjach za granicą, 26% w Polsce, 25 % nie było nigdzie.
Natomiast w 2001 roku 60 % ankietowanych wybrało się na wakacje za granicę, w Polsce spędziło go 27 %, nie było nigdzie 3%. Polscy turyści na wyjeździe nocują najchętniej w prywatnych kwaterach (54%) oraz na campingach (31%). Rzadziej wybierają hotele i motele.
Na wakacje większość z nich wybiera się własnym samochodem – 49%. Z transportu biur podróży korzysta 39%, czasami wykorzystują inną formę lokomocji. Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwestra Czytelnicy głównie spędzają w domu, tylko od 16 do 25 % z nich wyjeżdża za granicę.
Ankietowani swoje wakacje planują przede wszystkim w czerwcu, znikoma ich część kilka miesięcy wcześniej. Jednego roku wyjeżdżą za granicę ponad trzy razy (26%) oraz dwa razy (20%), wcale nie było (19%). Na narty najczęściej wybierają się do Słowenii, Czech oraz w Alpy.
Z mniejszym entuzjazmem są wybierane polskie góry. Urlopy są spędzane przede wszystkim w Polsce, Chorwacji oraz Grecji. Ankietowani ofert turystycznych szukają w Internecie (49%) oraz w biurach podróży 20%. Czasami korzystają z plakatów, prasy, a najrzadziej wybierają oferty z ulotek i z targów turystycznych ( odwiedza je, aż 53%).
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.