Z sondy przeprowadzonej w serwisie www.inpost.pl wynika, że niemal 60% internautów zamierza skorzystać z programu firmy InPost obejmującego działania proekologiczne w całości oparte na recyclingu – EkoInPost. Firma już od wielu miesięcy realizuje ideę działań na rzecz ochrony środowiska zachęcając do tego także swoich klientów.
InPost już teraz, do produkcji swoich opakowań i plomb wykorzystuje materiały pochodzące z odzysku, a wraz z intensywnym rozwojem firmy będzie konsekwentnie dostosowywał się do unijnych wymogów ekologicznych i rozszerzał działania na kolejne procesy produkcyjne.
„Realizując nasz autorski pomysł – EkoInPost, wyznaczamy standardy działalności nie tylko w naszej branży. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za środowisko i stopień w jaki o nie dbamy. Tylko od nas zależą warunki, w jakich będziemy żyć w przyszłości. Dlatego już dziś, zarówno firmy, jak i osoby prywatne powinny intensywnie angażować się w działalność ekologiczną i dokładać wszelkich starań, aby nasze otoczenie nie było zanieczyszczane. Nasz program lojalnościowy EkoInPost jest jednocześnie zaproszeniem dla naszych Klientów do wspólnego dbania o ekologię” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Klienci firmy uczestniczący w programie EkoInPost w zamian za zbieranie plomb z korespondencji dostarczanej przez operatora otrzymują gadżety firmowe: maskotki, kubki i smycze. Mogą także wymienić je na koperty, w których bezpłatnie nadadzą swoje listy. Plomby, zebrane podczas akcji, zostają poddane procesowi odzyskiwania, co zapobiega potrzebie produkowania kolejnych egzemplarzy.
Nowością w programie EkoInPost jest pilotażowe zastępowanie dotychczasowych plomb zabezpieczających ekologicznymi elementami tekturowymi, w całości pochodzącymi z odzysku. Tekturowe plomby tworzą 4-elementowe puzzle z logo firmy, które także można wymieniać w programie na nagrody.
„Cieszę się, że EkoInPost budzi zainteresowanie tak wielu osób, bowiem jego kluczowym założeniem jest budowanie długofalowych relacji z Klientami. Ich efektem będzie wspólne działanie na rzecz ochrony środowiska” – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.
Plomby InPost przeznaczone są do korespondencji nadawanej przez Klientów masowych, czy biznesowych chcących wysyłać przesyłki w swoich firmowych kopertach. Plomba pełni wówczas funkcję: zabezpieczającą informacyjną/identyfikującą oraz marketingową. Klienci indywidualni nadają przesyłki w kopertach z logo InPost, co w wystarczający sposób odróżnia je od korespondencji nadawanej przez innych operatorów.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!