Z sondy przeprowadzonej w serwisie www.inpost.pl wynika, że niemal 60% internautów zamierza skorzystać z programu firmy InPost obejmującego działania proekologiczne w całości oparte na recyclingu – EkoInPost. Firma już od wielu miesięcy realizuje ideę działań na rzecz ochrony środowiska zachęcając do tego także swoich klientów.
InPost już teraz, do produkcji swoich opakowań i plomb wykorzystuje materiały pochodzące z odzysku, a wraz z intensywnym rozwojem firmy będzie konsekwentnie dostosowywał się do unijnych wymogów ekologicznych i rozszerzał działania na kolejne procesy produkcyjne.
„Realizując nasz autorski pomysł – EkoInPost, wyznaczamy standardy działalności nie tylko w naszej branży. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za środowisko i stopień w jaki o nie dbamy. Tylko od nas zależą warunki, w jakich będziemy żyć w przyszłości. Dlatego już dziś, zarówno firmy, jak i osoby prywatne powinny intensywnie angażować się w działalność ekologiczną i dokładać wszelkich starań, aby nasze otoczenie nie było zanieczyszczane. Nasz program lojalnościowy EkoInPost jest jednocześnie zaproszeniem dla naszych Klientów do wspólnego dbania o ekologię” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Klienci firmy uczestniczący w programie EkoInPost w zamian za zbieranie plomb z korespondencji dostarczanej przez operatora otrzymują gadżety firmowe: maskotki, kubki i smycze. Mogą także wymienić je na koperty, w których bezpłatnie nadadzą swoje listy. Plomby, zebrane podczas akcji, zostają poddane procesowi odzyskiwania, co zapobiega potrzebie produkowania kolejnych egzemplarzy.
Nowością w programie EkoInPost jest pilotażowe zastępowanie dotychczasowych plomb zabezpieczających ekologicznymi elementami tekturowymi, w całości pochodzącymi z odzysku. Tekturowe plomby tworzą 4-elementowe puzzle z logo firmy, które także można wymieniać w programie na nagrody.
„Cieszę się, że EkoInPost budzi zainteresowanie tak wielu osób, bowiem jego kluczowym założeniem jest budowanie długofalowych relacji z Klientami. Ich efektem będzie wspólne działanie na rzecz ochrony środowiska” – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.
Plomby InPost przeznaczone są do korespondencji nadawanej przez Klientów masowych, czy biznesowych chcących wysyłać przesyłki w swoich firmowych kopertach. Plomba pełni wówczas funkcję: zabezpieczającą informacyjną/identyfikującą oraz marketingową. Klienci indywidualni nadają przesyłki w kopertach z logo InPost, co w wystarczający sposób odróżnia je od korespondencji nadawanej przez innych operatorów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.