Internet 2003 – raport specjalny WebInside.pl

Opublikowano: 26 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Najważniejsze wydarzenia, które rozegrały się na polskiej scenie internetowej, opinie i komentarze dotyczące krajowego e-biznesu oraz wypowiedzi pracowników cenionych polskich firm internetowych zostały zawarte w pierwszym raporcie specjalnym „Internet 2003”, przygotowanym przez zespół WebInside.pl.

To swoistego rodzaju podsumowanie i głębsza analiza, która pozwoli z pewnością właścicielom biznesów i twórcom stron WWW lepiej przygotować się do potrzeb rynku w 2004 roku. Ale z publikacji wynika wiele ciekawych informacji także dla przeciętnego użytkownika Internetu, ponieważ Internet w minionym roku obfitował w wiele wydarzeń. Ciągłe zapotrzebowanie na szybką i łatwo dostępną informację sprawiło, że wśród wyszukiwarek można obserwować bój o klienta. W roku 2003 doświadczyliśmy rosnącej komercjalizacji usług w Internecie; wiele serwisów wprowadziło model czerpania korzyści finansowych ze swoich działalności, jeszcze inne zdecydowały się na całkowite zamknięcie modelu non-profit.

W końcu 2003 rok to wielkie zmiany i innowacje w sprzedaży internetowych domen. Co warto podkreślić wzrost gospodarczy w kraju odbił się także w wydatkach na reklamę on-line, analitycy mówią wręcz o 40% wzroście i zapowiadają na bieżący rok utrzymanie kondycji rosnącej. Wzrasta także świadomość samej reklamy w Internecie, który staje się medium coraz częściej porównywalnym z radiem, TV czy prasą.

Raport to także statystyka ponad 7 mln polskich internautów i analiza ich zachowań na podstawie najchętniej wpisywanych fraz w wyszukiwarki, to świat, który nas otacza i który powinniśmy znać.

http://www.webinside.pl/raport.php

Sylwester KozakInternet 2003 – raport specjalny WebInside.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.