INTERNET MARKETING SUMMIT – Skuteczna promocja w Internecie

Opublikowano: 4 marca 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

W dniach 19-20 marca w warszawskim hotelu Polonia Palace odbędzie się konferencja „Internet Marketing Summit – Skuteczna promocja w Internecie”.

Kluczowym tematem spotkania będzie przedstawienie Internetu jako nowego pola eksploatacji dla działań marketingowych. Podczas konferencji omówione zostaną najważniejsze kwestie związane z prawnym aspektem reklam w sieci: regulacje dotyczące reklam typu pop-up, przesyłania newsletterów oraz zawierania umów z twórcami i wykonawcami.

Na szczególną uwagę zasługują również takie zagadnienia jak: ePR, budowanie komunikacji za pomocą Internetu oraz wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w skutecznej promocji firmy w sieci.

Wiedza, jaką można zdobyć podczas konferencji, jest przydatna w planowaniu kampanii marketingowych, szczególnie teraz, gdy wiele firm zastanawia się, jak prowadzić sprawne i zarazem efektywne kosztowo działania promocyjne w Internecie.

Więcej inrmacji na temat konferencji można znaleźć pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiINTERNET MARKETING SUMMIT – Skuteczna promocja w Internecie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.