Internet na pokładzie – Lufthansa FlyNet

Opublikowano: 10 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

2 maja rozpoczęła się kampania internetowa usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, oferowanej przez Lufthansa. Od wiosny 2004 Lufthansa jest pierwszą linią lotniczą, która oferuje dostęp do internetu za pomocą własnego portalu. Oznacza to możliwość dokończenia wszystkich spraw, których nie udało Ci się załatwić na ziemi lub nie miałeś jeszcze okazji wykonać ich w powietrzu.

Ze względu na charakter usługi została ona wsparta silnymi działaniami w Internecie. Kampania będzie emitowana na największych portalach (Onet, Wirtualna Polska), w sekcjach informacyjnych oraz biznesowych oraz na vortalach biznesowych (Rzeczpospolita.pl, Bankier, Puls Biznesu On-line). Kampania potrwa do końca maja.

Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one. Kreacje na potrzeby kampanii stworzyła agencja Zentropy Partners.

Sylwester KozakInternet na pokładzie – Lufthansa FlyNet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.