W ramach realizowanej w 2006 roku strategii zmian wizerunkowych, „Jurajska” Spółdzielnia Pracy uruchomiła serwis konsumencki www.jurajska.pl, będący kontynuacją działań promocyjnych firmy w Internecie.
Serwis ten dołączył do rodziny stron Jurajskiej, będącej źródłem wiedzy o firmie, jej produktach i środowisku naturalnym Jury. To kolejny krok w długofalowej strategii komunikacji marki z odbiorcą w Internecie. Opracowaniem koncepcji
i realizacją zajęła się agencja interaktywna Click5.
Internetowa „Kraina Jurajska” to nawiązanie do źródeł firmy i pokazanie walorów marki, w zestawieniu z podróżą przez Jurę Krakowsko – Częstochowską, rodzime środowisko firmy z Myszkowa. Humorystyczna atmosfera towarzysząca odkrywaniu zalet naturalnej wody mineralnej, podkreśla odważny i nowoczesny wizerunek marki. W okolicznościach przygody odbiorca ma okazję poznać środowisko Jury, jej atrakcje turystyczne, niepowtarzalny urok i przyjazne oblicze marki Jurajska.
„Koncepcja kreacji serwisu jest nieprzypadkowa. Natura jest elementem, który jest utożsamiany z marką Jurajska. Krystaliczna czystość i naturalność wynikają bezpośrednio z nieskazitelności regionu Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Ten „naturalny wizerunek” wzmacnia percepcję wysokiej jakości wody
i dobrego smaku. Stworzona w Internecie kraina Jurajska oprócz zalet estetycznych ma cechy edukacyjno-poznawcze gdyż jest odzwierciedleniem realnych walorów regionu Jury. Przyjazny świat, harmonia z naturą oraz wykorzystana symbolika życia i witalności idealnie oddają to czym jest marka Jurajska i co daje każdemu z nas na co dzień.” – powiedział Andrzej Sapeta, kierownik marketingu w Jurajskiej Spółdzielni Pracy
Wprowadzeniu serwisu towarzyszy kampania banerowa i konkurs „Odszukaj źródło Jurajskiej”. Podczas podróży przez krainę, najbardziej spostrzegawczy internauci będą mogli odnaleźć ukryte amonity. Dla zwycięzców ufundowane zostały atrakcyjne nagrody: iPod-y 5-tej generacji.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.