W INTERIA.PL rozpoczął się konkurs 'Zostań Internetową Dziewczyną Wakacji!’ Dla pań jest on okazją do zdobycia zaszczytnego tytułu, wycieczki – niespodzianki dla dwóch osób oraz zestawu kosmetyków firmy Ziaja; dla panów – szansą do wystąpienia w emocjonującej roli jury.
Aby wziąć udział w zabawie należy przysłać do portalu zdjęcie kandydatki, dołączając je do zgłoszenia ze strony konkursowej. Pierwszy etap konkursu zakończy się opublikowaniem w INTERIA.PL fotografii 100 kobiet, wybranych przez komisję konkursową. W kolejnym etapie zabawy miejsce jury zajmą użytkownicy portalu, którzy wskażą cztery finalistki, a następnie wyłonią spośród nich najpiękniejszą internetową dziewczynę wakacji.
Sponsorem serwisu konkursowego jest firma Ziaja, która ufundowała 100 zestawów kosmetyków dla półfinalistek oraz preparaty z najnowszej serii dla finałowej czwórki.
– 'Zostań Internetową Dziewczyną Wakacji!’ to nasze kolejne wspólne przedsięwzięcie z INTERIA.PL – wyjaśnia Izabela Słomczewska z Działu Marketingu Ziaja LTD. – Zdecydowaliśmy się na nie, bo jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów konkursu 'Nurkowanie w opalanie’, prowadzonego w portalu w ubiegłym miesiącu – dodaje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.