Z inicjatywy FreecoNet powstała polska encyklopedia wiedzy o VoIP. Ma ona stanowić kompendium wiedzy o telefonii internetowej, a także służyć budowaniu społeczności jej użytkowników w Polsce.
VoIPedia to projekt analogiczny do popularnej Wikipedii, gdzie redakcją haseł zajmują się użytkownicy Internetu. Hasła są następnie poddawane ocenie redaktorów – wolontariuszy, a potem, w drodze głosowania wszystkich użytkowników, zatwierdzane bądź odrzucane.
„Stworzyliśmy VoIPedię z zamiarem budowania jednej, kompleksowej bazy wiedzy o VoIP. Jest sporo serwisów internetowych mówiących o VoIP, ale nie stanowią one kopalni wiedzy o tej technologii. Wspólnymi siłami – twórców FreecoNet oraz naszych użytkowników – daliśmy temu przedsięwzięciu pewien zarys i początek. Teraz zachęcamy wszystkich użytkowników telefonii internetowej do budowania wraz z nami tej największej polskiej bazy wiedzy o VoIP. Wokół VoIPedii zamierzamy zgromadzić społeczność pasjonatów i zwykłych użytkowników VoIP, którzy będą też ambasadorami telefonii internetowej w swoich środowiskach” – mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
VoIPedia ma zawierać podstawowe informacje o VoIP dla początkujących użytkowników telefonii internetowej, ale i sporo informacji dla osób, które poszukują bardziej zaawansowanej wiedzy o technologii VoIP, kierunkach jej rozwoju, nowych zastosowaniach i możliwościach.
„Chcemy, by VoIPedia zachowała jak najbardziej obiektywny charakter, pomimo że my – jej twórcy – jesteśmy związani z projektem FreecoNet. Zachęcamy w związku z tym zainteresowanych do umieszczania na łamach VoIPedii artykułów o innych dostawcach telefonii internetowej z Polski i ze świata. Niech encyklopedia ta będzie kompendium wiedzy nie tylko o technologii VoIP, ale też o wszystkich operatorach VoIP i oferowanych przez nich rozwiązaniach” – dodaje Jan Wyrwiński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.