Acxiom Polska zachęca Internautów do dzielenia się informacjami na temat ich stylu życia i preferencji zakupowych.
Uruchomienie w Internecie w lipcu b.r. elektronicznej wersji Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług – sztandarowego narzędzia Acxiom do gromadzenia danych – to pierwszy krok na drodze do efektywnej budowy dużej i wartościowej bazy w nowym kanale. Przed uruchomieniem projektu na masową skalę, okres wakacyjny Acxiom chce wykorzystać jeszcze na sprawdzenie skuteczności różnych form reklamowych online i ich przydatności przy ewentualnych dalszych kampaniach promujących serwis www.kwestionariusz.pl.
W ramach akcji testowej firma prowadzić będzie kampanie e-mailingowe, bazując na wynajętych zewnętrznych bazach danych od takich dostawców jak Onet, Wirtualna Polska, Interia, Tlen czy Otoloto. Łącznie Acxiom wyśle swoją informację do kilkaset tysięcy użytkowników.
Akcję mailingową będzie uzupełniała kampania bannerowa wykorzystująca system google adwords oraz pozycjonowanie kontekstowe. Cała kampanię spina hasło „Ile warte jest Twoje zdanie?”.
Głównym celem prowadzonych działań będzie zebranie możliwie pełnych informacji na temat efektywności poszczególnych formatów reklamowych, analiza pozyskanych danych i na tej podstawie przygotowanie wytycznych do masowej kampanii, która ma ruszyć jesienią.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.