Na początku listopada Inteuron – firma specjalizująca się w monitorowaniu serwisów internetowych – wprowadził nową usługę, Internetowe Badania Ankietowe (IBA).
Usługa ta umożliwia klientom przeprowadzanie własnych projektów badawczych realizowanych przy pomocy losowo wyświetlanych ankiet na witrynie internetowej klienta. W ramach systemu klient ma możliwość pełnej kontroli nad każdym z etapów życia projektu badawczego, czyli począwszy od przygotowania, poprzez przeprowadzenie badania a kończąc na analizie zebranych danych.
Oferta Inteuronu skierowana jest nie tylko do firm specjalizujących się w badaniach rynkowych i społecznych, ale także do właścicieli serwisów internetowych, którym zależy na poznaniu opinii użytkowników swojej witryny. System Internetowych Badań Ankietowych Inteuronu może być wykorzystany np. do badania profilu społeczno-demograficznego internautów. Wyniki takich badań mają istotne znaczenie dla reklamodawców planujących kampanie reklamowe w Internecie skierowane do określonej grupy docelowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.