W piątek, 2 sierpnia br., równolegle z początkiem rozgrywek pierwszej ligi piłki nożnej, w portalu INTERIA.PL rozpoczęła się czwarta edycja menedżerskiej gry ligowej „Piłkarska Ruletka”. Rywalizacja pomiędzy uczestnikami gry odbywa się w oparciu o rzeczywiste wydarzeniach na stadionach polskiej ekstraklasy piłkarskiej.
Gracze rejestrujący się w serwisie (http://ruletka.interia.pl/) stają się selekcjonerami pierwszoligowej drużyny. Otrzymują wirtualny
budżet startowy, za który mogą kupować zawodników a skompletowaną w ten sposób drużynę wystawiają do ligowych zmagań. Jeżeli wybrani do składu zawodnicy będą zdobywali punkty, właściciel drużyny ma szansę na wygranie nagrody dla zwycięzcy kolejki oraz – przy
uczestnictwie w większej liczbie kolejek – także nagrody dla zwycięzcy całej jesiennej rundy rozgrywek.
Innowacją w stosunku do dotychczasowych edycji Piłkarskiej Ruletki jest możliwość konkurowania pomiędzy właścicielami drużyn nie tylko w ogólnym rankingu, lecz także w rankingach prywatnych,
tworzonych wraz z przyjaciółmi i znajomymi graczami. Istnieje też możliwość uzupełniania w trakcie rundy budżetu drużyny, dzięki czemu możliwe jest bardziej dynamiczne zarządzanie składem pomiędzy poszczególnymi kolejkami.
Do gry można przystąpić przez cały okres rozgrywek I ligi. W rozgrywkach pierwszej kolejki Piłkarskiej Ruletki udział wzięło blisko 3 tysiące wirtualnych drużyn. W poprzednich edycjach, w ostatnich, cieszących się największym powodzeniem kolejkach rundy, liczba uczestników sięgała kilkunastu tysięcy.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.