Ponad 130 pracodawców z całej Polski zaprezentuje swoje wirtualne stoiska podczas piątych Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl. Od 20 do 26 października br. pod adresem www.targipracy.gazeta.pl na „gości” targów czekają ogłoszenia rekrutacyjne, artykuły publicystyczne, informacje o firmach i czaty z pracodawcami.
W piątych Internetowych Targach Pracy udział zapowiedziało o ponad 75% wystawców więcej niż w czwartej edycji. Wśród 134 firm, które będą poszukiwać kandydatów do pracy podczas piątej edycji, są między innymi: Adecco Poland, Empik, Eurobank, Frito Lay, ING Bank Śląski, Loreal, Netia, Philips, PriceWaterhouseCoopers czy sponsor główny targów – Era.
GazetaPraca.pl organizuje Internetowe Targi Pracy od listopada 2006 roku. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 100 tys. internautów. Drugie targi odwiedziło ponad 160 tys. użytkowników. Trzecie przyciągnęły niemal 200 tysięcy odwiedzających. Ich liczba okazała się rekordowa w edycji czwartej, kiedy wzrosła do ponad 215 tysięcy.
– Podczas czwartej edycji średnio 1800 osób na godzinę odwiedzało strony targowe. Statystyczny internauta spędził na Internetowych Targach Pracy około 20 min. – mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl – Internetowe Targi Pracy zapewniają skuteczne dotarcie do kandydatów, przy zdecydowanie niższych kosztach w porównaniu do tradycyjnej imprezy targowej – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.