Internetowy Help Desk dla Klientów TETY

TETA uruchomiła internetowy Help Desk, który ma wspomóc istniejący już serwis telefoniczny. Dzięki konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową Klienci będą mogli zgłaszać problemy oraz korzystać z ogromnej bazy wiedzy, w której są przechowywane najczęściej spotykane zapytania oraz rozwiązania stosowane przez inne firmy. Serwis dostarcza najświeższych informacji dotyczących produktów oraz umożliwia pobranie aktualizacji oprogramowania.

„Nasi Klienci mają dostęp do usługi Hot-line, gdzie konsultanci na bieżąco rozwiązują wszystkie problemy powstałe w wyniku bieżącej eksploatacji systemów. Jednak wraz z rozwojem firmy i coraz większą ilością użytkowników naszych aplikacji, dostrzegliśmy potrzebę rozszerzenia możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie internetowego Help Desk. Mamy nadzieję, że nasi Klienci skorzystają z jego funkcjonalności, a nam umożliwi to jeszcze lepszą ich obsługę ” – powiedział Jerzy Krawczyk – Prezes TETA S.A.

Każda firma użytkująca systemy TETY dostaje dostęp do serwisu w postaci konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową.
Informacja o zgłoszeniu problemu, zostaje zapisana w bazie, jednocześnie wszyscy konsultanci opiekujący się bezpośrednio klientem, a także menedżerowie odpowiedzialni za kontakty z nim, otrzymują drogą elektroniczną lub poprzez SMS informację o zgłoszeniu. Dzięki temu na bieżąco mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu spraw oraz kontaktować się z klientem bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Użytkownicy Help Desk-u mają również możliwość subskrybcji informacji o swoich zgłoszeniach. Standardowo są też informowani o przyjęciu zgłoszenia przez konsultanta oraz o terminie realizacji.
Serwis stworzono w technologii JAVA. Jest on również dostępny w języku angielskim.

http://www.teta.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top