W sieci pojawiła się nowa witryna PZU Życie poświęcona konkursowi wiedzy o produkcie „Pogodna Jesień”. Po rejestracji i zalogowaniu się na stronie, internauci muszą w ciągu 1 godziny prawidłowo odpowiedzieć na trzy pytania. Następnie przechodzą do drugiego etapu, gdzie na udzielenie kolejnych odpowiedzi mają już tylko pół godziny. Uczestnicy zabawy mają tylko jedną szansę dziennie na zmaganie się z pytaniami konkursowymi. Jeśli pomyślnie przejdą przez dwa etapy, zostaną zaproszeni do Wielkiego Finału, który odbędzie się 18 listopada. Na zwycięzców czekają notebook i aparaty cyfrowe.
Nowa witryna ma na celu przybliżenie użytkownikom internetu produktów PZU Życie, a szczególnie programu „Pogodna Jesień”. Ze strony konkursowej łatwo bowiem dostać się do witryny produktowej oraz serwisu PZU Życie. Internauci znajdą tam wszelkie potrzebne informacje, które pozwolą im na udzielenie prawidłowych odpowiedzi w konkursie.
Od ponad roku PZU Życie konsekwentnie wdraża nową strategię komunikacji. Głównym jej założeniem jest maksymalne ułatwienie dostępu do naszych usług za pośrednictwem Internetu. – mówi Dominik Kaznowski, odpowiedzialny za komunikację internetową w PZU Życie S.A. – Chcemy nawiązać kontakt z ludźmi aktywnymi, którzy idą z duchem czasu, dla których Internet jest takim samym narzędziem jak telefon.
http://www.pzuzycie.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.