9 maja 2002 r. ruszyła rządowa kampania informacyjna przygotowania przez Pełnomocnika Rządu ds. Informacji Europejskiej pod hasłem „Unia bez tajemnic”. Zgodnie z programem, który Sławomir Wiatr przedstawił sejmowej Komisji Europejskiej, opierać się ona będzie na informowaniu, a nie na agitacji i propagandzie na rzecz Unii Europejskiej.
Winda Internet opracowała i uruchomiła informacyjny serwis internetowy, który będzie wspierał kampanię opierającą się na 50 telewizyjnych i radiowych spotach, serwisie informacyjnym w telegazecie, bezpłatnej infolinii oraz plakatach.
Zgodnie z założeniami kampanii Pełnomocnika Rządu, zadaniem serwisu jest informowanie, a nie agitacja pro unijna, co osiągnięto poprzez zebranie w serwisie wielu źródeł wiedzy o Unii Europejskiej. Jest więc on swego rodzaju vortalem, który nie zawiera dużej ilości informacji merytorycznych, ale pokazuje sprawdzone źródła wiedzy na temat Unii Europejskiej.
Dzięki jasnej strukturze serwisu internauci szybko mogą uzyskać informacje na temat takich zagadnień, jak historia Unii Europejskiej, jej działalności i instytucji, krajów członkowskich i kandydujących, przebiegu negocjacji Polski z UE oraz konkretnych argumentów za i przeciw wstąpieniu do struktur UE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.