10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych.
Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy internautów przeniosło się na stronę promowanego modelu, a reklamy obejrzało ponad 2,5 mln. użytkowników.
Trwająca od 3 czerwca kampania VW Tourana towarzyszy wprowadzeniu tego nowego modelu na rynek i ma na celu wypromowanie nowoczesnego, uniwersalnego samochodu z segmentu MPV, przeznaczonego dla ludzi prowadzących aktywny styl życia. Ma ona charakter informacyjno – wizerunkowy i potrwa do końca czerwca.
W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial (wskaźnik CTR, wyniósł ponad 6%). Już teraz 115 tysięcy internautów przeniosło się na wizerunkowy microsite (touran.pl), przygotowany przez Conecto.
Teraz kampania ma charakter informacyjny, przypominający o „Drzwiach Otwartych”, a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.
Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto.
http://www.conecto.pl
http://www.polo.pl
http://www.touran.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.