Na przełomie lutego i marca ruszyć ma produkcja następcy tabletu firmy Apple, donoszą źródła. Specyfikacja iPad’a 2 nie jest znana – ma być jednak wyposażony w przednią kamerę, port USB oraz nowy ekran. Do sprzedaży trafić ma w kwietniu.
Serwis DigiTimes przekonuje, że Apple zamówiło w chińskiej fabryce Foxconn Electronics pierwsze 400-600 tys. sztuk iPad’a 2. Urządzenie do sprzedaży trafić miałoby w kwietniu – rok po premierze swojego poprzednika. Przedsprzedaż pierwszego iPad’a rozpoczęła się bowiem w marcu bieżącego roku, a urządzenia trafiły do właścicieli pod koniec kwietnia. Od tygodnia iPad dostępny jest także oficjalnie w Polsce.
Pierwsze informacje na temat startu produkcji nowego tabletu mówiły o styczniu przyszłego roku. Termin miał zostać przesunięty ze względu na potrzebę przeprowadzenia dodatkowych testów oprogramowania urządzenia.
Apple nie podaje specyfikacji swoich urządzeń przed ich oficjalną prezentacją. Serwis DigiTimes, powołując się na chiński dziennik Economy Daily News informuje, że iPad 2 wyposażony będzie prawdopodobnie w przednią kamerę do wideorozmów, port USB do ładowania urządzenia, ekran wykonany w technologii Retina oraz żyroskop.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.