Sieć telefonii internetowej IPFON rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię reklamową. Kampania jest adresowana do osób w wieku 25-50 lat, dysponujących stałym dostępem do Internetu, otwartych na świat i nowe technologie. Celem kampanii jest wzrost liczby abonentów oraz budowanie wizerunku marki IPFON.
„Wiele osób nie decyduje się na korzystanie z telefonii internetowej, bo kojarzy im się ona ze słabą jakością rozmów i koniecznością rozmawiania przez komputer. Rzeczywiście tak było kiedyś, ale obecnie, operatorzy tacy jak IPFON, zapewniają porównywalną do tradycyjnej telefonii jakość rozmów. Dają także możliwość rozmów bez komputera, za pośrednictwem zwykłego telefonu. Przewagą nad tradycyjną telefonią są za to kilkukrotnie niższe ceny, a także bardzo rozbudowany zestaw usług dodatkowych, jak np. możliwość wysyłania i odbierania faksów przez Internet, bilingi online, IVR” – mówi Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju sieci IPFON.
Kampania reklamowa IPFON obejmie wyłącznie Internet. Działania reklamowe będą prowadzone przez miesiąc na następujących witrynach internetowych: Chip.pl, FilmWeb.pl, Polityka.pl, Przekroj.pl, DiscoveryChannel.pl, Fishing.pl. Autorem kreacji kampanii jest studio graficzne Positiv z Poznania. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Value Media.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.