Sieć IPFON uruchomiła obsługę numeru alarmowego 112, zgodnie wytycznymi Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
Każdemu klientowi IPFON przypisano lokalizację jego centrum alarmowego. Dodatkowo abonenci IPFON mogą samodzielnie zmienić wybór tej lokalizacji, dzięki czemu w każdym momencie mogą dodzwonić się do właściwej jednostki ratunkowej.
'Dzięki wprowadzeniu połączeń na numer 112, nasi klienci mogą czuć się bezpiecznie. Mogą zrezygnować całkowicie z usług tradycyjnych operatorów stacjonarnych i korzystać tylko z VoIP’ – mówi Bartłomiej Mikołajczak, przedstawiciel sieci IPFON.
Numer 112 to uniwersalny bezpłatny numer, pod który można dzwonić w razie nagłego wypadku, zagrożenia zdrowia, życia, mienia oraz środowiska naturalnego. Obowiązek wprowadzenia telefonu 112 maja wszystkie kraje należące do Unii Europejskiej.
IPFON to nowoczesna, niezawodna i tania telefonia IP wykorzystująca protokół SIP v.2, do korzystania z której nie jest potrzebny komputer. Sieć IPFON udostępnia usługi bez abonamentu i zbędnych formalności wraz z numerami z 11 polskich stref numeracyjnych. Oferuje także szereg usług dodanych, m.in. billing on-line, fax2email, voice2email, prezentacja numeru CLIP, prezentacja / zastrzeżenie numeru CLIR, transfery połączeń, numery alarmowe, blokada kierunków.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.