Operator telefonii internetowej IPFON uruchomił na swojej stronie forum internetowe. Ma ono służyć wymianie poglądów między abonentami IPFON, ale nie tylko.
Użytkownicy forum IPFON mogą dzielić się swoimi uwagami na temat doświadczeń z siecią IPFON, poznawać opinie innych klientów. Jest też miejsce, gdzie można zgłaszać nowe pomysły na rozwój i poprawę funkcjonowania sieci, czy wspólnie zastanawiać się nad rozwiązaniem konkretnego problemu, np. konfiguracją bramki VoIP. Jeśli ktoś będzie miał na sprzedaż urządzenie VoIP – może zrobić to właśnie na forum. Jest już kilka działów tematycznych i ciekawych wątków.
Powstałe niedawno forum IPFON skupia już prawie 150 użytkowników, których łączy tematyka związana z VoIP. To przede wszystkim użytkownicy IPFON, którzy tworzą i rozwijają społeczność skupioną wokół swojego operatora.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.