BBC Worldwide rozszerza dostępność swojej usługi iPlayer na 11 krajów Europy Zachodniej poprzez specjalną aplikację na iPada. W tym roku pojawić ma się jeszcze w USA, Kanadzie i Australii.
iPadowa aplikacja iPlayer oferować będzie ograniczoną ilość treści za darmo, wyświetlać będzie również materiały reklamowe i sponsorskie. Przewidziano jednak również możliwość wykupienia subskrypcji – za 6,99 euro miesięcznie lub 49,99 euro rocznie. Z usługi cieszyć mogą się użytkownicy z Austrii, Belgii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Irlandii, Holandii, Portugalii, Hiszpanii oraz Szwajcarii.
Międzynarodowa aplikacja iPlayer będzie wspierać rozwiązania niedostępne w brytyjskiej wersji m.in. wyświetlanie programów poprzez sieć 3G oraz Wi-Fi, a także możliwość pobrania interesujących użytkownika treści do pamięci urządzenia w celu odtworzenia w przypadku braku dostępności internetu.
Wierzymy, że międzynarodowe zapotrzebowanie na brytyjskie treści jest duże i niezagospodarowane. Udostępnimy programy z ostatniego miesiąca oraz najlepsze z naszego katalogu sięgającego 50-60 lat wstecz – powiedział Luke Bradley-Jones, dyrektor zarządzający BBC. To prawie 1500 godzin programów na starcie, a każdego miesiąca ma być dodawanych 100 kolejnych.
Użytkownicy aplikacji będą mogli wyszukiwać specyficzne programy lub przeglądać kategorie takie jak komedie czy dramaty. Większość z użytkowników zna takie brytyjskie produkcje jak Top Gear czy Doctor Who, a iPlayer ma być okazją do propagowanie także tych mniej znanych treści.
Dlaczego BBC Worldwide wybrało iPada?
Mamy nadzieję, że ta usługa będzie z czasem dostępna na wielu urządzeniach, platformach i terytoriach, ale jako niszowy produkt premium nie chcemy wchodzić we wszystko już pierwszego dnia – poinformował Luke Bradley-Jones.
W iPlayer dostępne są programy wyprodukowane (60 proc.) lub współtworzone (30 proc.) przez BBC. Znalazły się tu także inne produkcje takie jak Primeval, The Naked Chef czy Misfits (pozostałe 10 proc.).
Nie wiadomo niestety czy i kiedy iPlayer będzie dostępny dla polskich użytkowników.
[Za: guardian.co.uk]
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.