Ubezpieczenia online przeżywają prawdziwą rewolucję. Wsparciem dla agentów może być Ipolisa.pl.
1 października serwis ipolisa.pl rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC/NW za pomocą nowego narzędzia – kalkulatora OC/AC/NW.
Serwis stanowi internetowe wsparcie dla sprzedaży agentów. Klienci formułują zapytania o produkt ubezpieczeniowy poprzez wypełnienie właściwych formularzy, a Ipolisa.pl wysyła zapytania do współpracujących w terenie agentów.
Wyjątkiem są tutaj zapytania o ubezpieczenia komunikacyjne. Serwis posiada kalkulator 8 największych towarzystw. Wynikiem kalkulacji jest cena oraz szczegółowe porównanie OWU. Klient wybiera zakup, a serwis przekazuje kontakt do lokalnego agenta, który podpisuje umowę i rozlicza składkę.
Ipolisa.pl, jest porównywarką ubezpieczeń wspierającą sprzedaż tradycyjnego kanału dystrybucji jakim są agencje. Stanowi ona naturalną dla sprzedaży direct rozwijanej przez coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych. System sprzedaży Ipolisa.pl wpisuje się w wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę doradczą KPMG z których wynika, że przeszło połowa internautów ma zamiar kupić ubezpieczenie przez internet, ale 42% z nich nie ma zaufania do transakcji drogą elektroniczną. W procedurze Ipolisa.pl to agent przeprowadza transakcję w tradycyjny sposób. Platforma jest otwarta dla wszystkich agentów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.