Ubezpieczenia online przeżywają prawdziwą rewolucję. Wsparciem dla agentów może być Ipolisa.pl.
1 października serwis ipolisa.pl rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC/NW za pomocą nowego narzędzia – kalkulatora OC/AC/NW.
Serwis stanowi internetowe wsparcie dla sprzedaży agentów. Klienci formułują zapytania o produkt ubezpieczeniowy poprzez wypełnienie właściwych formularzy, a Ipolisa.pl wysyła zapytania do współpracujących w terenie agentów.
Wyjątkiem są tutaj zapytania o ubezpieczenia komunikacyjne. Serwis posiada kalkulator 8 największych towarzystw. Wynikiem kalkulacji jest cena oraz szczegółowe porównanie OWU. Klient wybiera zakup, a serwis przekazuje kontakt do lokalnego agenta, który podpisuje umowę i rozlicza składkę.
Ipolisa.pl, jest porównywarką ubezpieczeń wspierającą sprzedaż tradycyjnego kanału dystrybucji jakim są agencje. Stanowi ona naturalną dla sprzedaży direct rozwijanej przez coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych. System sprzedaży Ipolisa.pl wpisuje się w wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę doradczą KPMG z których wynika, że przeszło połowa internautów ma zamiar kupić ubezpieczenie przez internet, ale 42% z nich nie ma zaufania do transakcji drogą elektroniczną. W procedurze Ipolisa.pl to agent przeprowadza transakcję w tradycyjny sposób. Platforma jest otwarta dla wszystkich agentów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.