iPresso i RTB Tracker integrują się

Opublikowano: 16 maja 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dzięki integracji RTB z systemem Marketing Automation iPresso reklamodawcy będą mogli kierować dopasowaną reklamę do indywidualnego klienta i do ściśle określonych grup docelowych.

RTB czyli Real Time Bidding, to sposób zakupu reklamy w internecie. Zakup powierzchni reklamowej odbywa się w sposób automatyczny na aukcjach, przeprowadzanych indywidualnie dla każdej pojedynczej odsłony, na której ma wyświetlić się reklama, proces zakupowy odbywa się w czasie rzeczywistym.

Jednym z narzędzi działających w oparciu o technologię RTB jest RTB Tracker. Dzięki jego połączeniu z systemem iPresso Marketing Automation, możliwe jest wyświetlanie w sieci reklamowej personalizowanej treści skierowanej do zidentyfikowanych osób.

rtbRTB daje możliwość rozliczenia za osiągnięty efekt końcowy, taki jak pozyskanie leada czy finalizacja transakcji, nie tylko za samo wyświetlenie banera, a za tym idzie bardziej precyzyjne wydawanie budżetów na reklamę on-line. Ponadto dzięki temu, że zakup miejsca reklamowego odbywa się automatycznie, a cały proces zakupu jest ciągły, czas potrzebny na realizację kampanii ulega skróceniu – wyjaśnił Piotr Kluczewski CEO RTB Tracker.com oraz konsultant integracji Marketing Automation i RTB.

Integracja tych narzędzi oraz filozofia ich wykorzystania umożliwia stworzenie szerokiej bazy kontaktów i skuteczniejszą aktywizację już posiadanych – powiedział Michał Wojciechowski CEO & Co-Founder iPresso.com

Rozszerzenie RTB Tracker o system iPresso umożliwia aktywne podążanie z bardzo dopasowanym komunikatem za potencjalnym klientem. Kiedy klient opuści witrynę, lecz w dalszym ciągu będzie przeglądał internet, reklamy będą wyświetlać się na tych stronach, które odwiedził. Zintegrowany system pozwoli wyświetlić konkretnemu użytkownikowi reklamę z tym produktem, który oglądał wcześniej na stronie, a także z innymi powiązanymi lub polecanymi produktami lub promocjami.

Sylwester KozakiPresso i RTB Tracker integrują się

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.