57 procent internautów Money.pl ma od dwóch do pięciu dodatkowych dni wolnych z powodu majowych świąt. Doliczając weekendy, mogą sobie pozwolić na wypoczynek trwający od czterech do nawet dziewięciu dni – wynika z ankiety Money.pl.
Jednak nie dla wszystkich internautów majowe święta będą okazją do długiego wypoczynku. Co piąty ma tylko jeden dodatkowy dzień wolny – czwartek 1 maja.
Połowa badanych nie zamierza w żaden szczególny sposób obchodzić święta pracy ani rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Tylko pięć procent weźmie udział w oficjalnych uroczystościach, nieco więcej w okolicznościowych piknikach i innych imprezach. 41 procent swoje plany uzależnia od pogody.
Poza domem długi weekend zamierza spędzić blisko 62 procent internautów Money.pl. Z tego 26,5 procent wybierze się w odwiedziny do znajomych lub rodziny, a 35 procent na wyjazd stricte turystyczny.
Tylko 13 procent ankietowanych uważa, że dni ustawowo wolnych od pracy jest w Polsce zbyt wiele. Reszta badanych podzieliła się niemal po równo. Tyle samo jest zwolenników zwiększenia liczby dni wolnych, co zachowania status quo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.