Założyciele portalu www.spryciarze.pl pozyskali finansowanie na dalszy rozwój projektu. Inwestycji dokonała spółka zależna od Vivex Investment – grupy inwestycyjnej działającej na rynku IT i wysokich technologii. Kwota transakcji nie została ujawniona.
Spryciarze.pl to sieciowy poradnik video, pokazujący jak radzić sobie z różnymi codziennymi problemami. Portal został uruchomiony w marcu 2008 przez dwóch studentów z Zielonej Góry – Marcina Radziwonia i Artura Olszewskiego. Po zaledwie trzech miesiącach działania osiągnął 160 tysięcy unikatowych użytkowników oraz ponad 3 miliony odsłon miesięcznie.
W ramach inwestycji na początku sierpnia, po niecałych dwóch miesiącach rozmów, zawiązana została spółka spryciarze.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która została właścicielem portalu.
„Pozyskane od inwestora finansowego środki mamy zamiar przeznaczyć na rozwój techniczny projektu – obecnie trwają prace nad nową odsłoną serwisu i wprowadzeniem kolejnych funkcjonalności. Planujemy również przeniesienie portalu na nowe, mocniejsze serwery. Pieniądze przeznaczymy także na zwiększenie zatrudnienia oraz wynajem i organizację biura” – powiedział Marcin Radziwoń, prezes nowo powstałej firmy.
„Będziemy realizowali nową strategię produktową portalu, rozpoczniemy profesjonalne działania marketingowe. Dzięki sukcesowi, jaki odniósł portal zgłosiło się do nas wiele firm i instytucji chętnych do współpracy – mamy zamiar kontynuować rozmowy z niektórymi z nich. Kolejnym krokiem będzie wejście, przy strategicznej pomocy Vivex Investment, na rynki wschodnie” – dodaje Artur Olszewski, wiceprezes spryciarze.pl.
„Spryciarzy dostrzegliśmy w czerwcu na spotkaniu Barcamp. Widząc zaangażowanie zespołu oraz duży potencjał rozwoju portalu, zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie rozmów” – mówi Borys Drajczyk, project manager Vivex Investment i przewodniczący Rady Nadzorczej spryciarze.pl – „Jesteśmy przekonani, że odniesiony już na rynku polskim sukces portalu będzie powtórzony na rynkach wschodnich – ukraińskim i rosyjskim. Ekspansja zagraniczna jest bowiem jednym ze strategicznych celów, jaki stawiamy sobie w związku z tą inwestycją.”
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.