Jak znaleźć wymarzonego partnera, kiedy pracuje się od rana do wieczora albo jest się bardzo nieśmiałym? Z pomocą wszystkim samotnym sercom przychodzą telewizja TVN Siedem i serwis Sympatia.pl, które przygotowały wspólnie program „Zakochaj mnie”.
W każdym odcinku programu występuje pięć samotnych osób, tak zwanych singli, spośród których główny bohater programu (kobieta lub mężczyzna) wybiera jednego kandydata, z którym, być może, zwiąże się na całe życie. Zanim jednak osoba wybierająca podejmie decyzję, dowie się najpierw jak najwięcej o poszczególnych kandydatach.
W pierwszej rundzie pozna ich profile zamieszczone w serwisie Sympatia.pl i na tej podstawie będzie musiała odrzucić jednego uczestnika. W następnym etapie zobaczy mieszkania pozostałych konkursowiczów oraz pozna bliskie im osoby. W kolejnej części programu znajdą się już tylko trzy osoby. Bohater dowie się, jak spędzają one czas wolny, czym się interesują i czym się zajmują zawodowo. Do ostatniej rundy dojdzie dwóch finalistów. Osoba wybierająca pójdzie z nimi na randkę i z pomocą swoich koleżanek lub kolegów zdecyduje, który z kandydatów jest tym, którego chciałaby lepiej poznać.
„Zakochaj mnie” to multimedialny program randkowy. Najnowsza propozycja stacji TVN Siedem i serwisu Sympatia.pl jest przykładem połączenia telewizji i internetu. „Zakochaj mnie” to nie tylko ciekawe, ale jak pokazują pierwsze rezultaty, także odnoszące sukces przedsięwzięcie. Na casting do pierwszego odcinka zgłosiło się trzy tysiące kandydatów, których nabór został całkowicie przeprowadzony wśród użytkowników serwisu Sympatia.pl.
W programie nie ma prowadzącego, ale każdy uczestnik ma pomocników w postaci swoich przyjaciół, którzy będą mu doradzać na każdym etapie poznawania kandydatów. Swój udział w programie „Zakochaj mnie” zgłosić może każdy, kto jest w wieku 25-35 lat i jest użytkownikiem serwisu Sympatia.pl.
Emisja programu w każdą sobotę o 19.10 w TVN Siedem.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.