Przedstawiamy raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie największym i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu 2012 roku zostało przygotowane wspólnie przez faceADDICTED i Socialbakers.
Agencja faceADDICTED wraz z Socialbakers przygotowała zestawienie największych i najbardziej angażujących stron na Facebooku w Polsce w lipcu tego roku.
Marki z branży telekomunikacyjnej wiodą prym pośród największych stron na Facebooku (4 marki w zestawieniu TOP10), tuż za nimi uplasowała się moda (3 marki). W rankingu zaangażowania na pierwsze miejsce wysunęła się Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, na drugim miejscu Kobiety lubią, a na trzecim Grolsch Polska.
Facebook ma w Polsce już ponad 8,7 mln użytkowników. Ostatnie badania Instytutu Monitorowania Mediów pokazały, że serwis jest bardziej opiniotwórczy niż telewizja. Facebook był podawany jako źródło informacji częściej niż wiodące stacje telewizyjne (m.in. TVN24). Lepsze wyniki uzyskały jedynie 3 tytuły prasowe (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna) i jedna rozgłośnia radiowa (RMF FM).
Raport w zwięzłej, graficznej formie prezentuje marki, które najlepiej radzą sobie na tej najpopularniejszej platformie społecznościowej oraz zebrały największe ilościowo grupy fanów i były najbardziej angażujące.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.