Jak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012?

Opublikowano: 15 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Socialbakers przygotował kolejny raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie zostało przygotowane w współpracy z faceADDICTED.

Listę marek według liczby fanów otwiera Serce i Rozum wyprzedzając Play i Allegro. W zestawieniu mediów na podstawie listy fanów prowadzi radio ESKA, wyprzedzając Filmweb oraz MTV. W pozostałych zestawieniach przewodzą WWF Polska (średni wskaźnik zaangażowania), StyloweButki.pl (dzienny wskaźnik zaangażowania) i Paczkomaty InPost (wskaźnik responsywności).

Jak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012? 1

Sylwester KozakJak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012?

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.