Socialbakers przygotował kolejny raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie zostało przygotowane w współpracy z faceADDICTED.
Listę marek według liczby fanów otwiera Serce i Rozum wyprzedzając Play i Allegro. W zestawieniu mediów na podstawie listy fanów prowadzi radio ESKA, wyprzedzając Filmweb oraz MTV. W pozostałych zestawieniach przewodzą WWF Polska (średni wskaźnik zaangażowania), StyloweButki.pl (dzienny wskaźnik zaangażowania) i Paczkomaty InPost (wskaźnik responsywności).
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!