Jak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012?

Socialbakers przygotował kolejny raport o obecności marek na Facebooku. Zestawienie zostało przygotowane w współpracy z faceADDICTED.

Listę marek według liczby fanów otwiera Serce i Rozum wyprzedzając Play i Allegro. W zestawieniu mediów na podstawie listy fanów prowadzi radio ESKA, wyprzedzając Filmweb oraz MTV. W pozostałych zestawieniach przewodzą WWF Polska (średni wskaźnik zaangażowania), StyloweButki.pl (dzienny wskaźnik zaangażowania) i Paczkomaty InPost (wskaźnik responsywności).

Jak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012? 1

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry