Agencja Interaktywna Janmedia otwiera drugie biuro w USA.
Pierwsze biuro Janmedia powstało w Waszyngtonie, obecnie zatrudnia 8 osób.
Drugie amerykańskie biuro powstanie w Richmond. Miasto Richmond to stolica
stanu Wirginia. Jednym z ważniejszych czynników w wyborze lokalizacji okazał
się akademicki potencjał stanu Wirginia (m.in University of Richomnd,
University of Virginia, Virginia Commonwealth University oraz William and
Mary).
Szefem biura w Richmond została Erin Janes Brooks, pełniąca do tej pory
funkcję Specjalisty Rozwoju Produktów i Project Managera.
Jesteśmy przygotowani na dynamiczny rozwój biura w odpowiedzi na rosnącą
ilość klientów z regionu. Richmond dysponuje doskonałymi zasobami ludzkimi
zarówno w obszarze technologii jak i kreacji – zatem nowe biuro to także
możliwość pozyskania utalentowanych pracowników dla rozwoju całej Janmedia.
– mówi Erin Janes Brooks
Biuro w Richmond obsługiwać będzie zarówno obecnych jak i przyszłych
klientów Janmedia. W ramach Janmedia nie występuje praktycznie podział
zasobów ze względu na geografię. Zdarzało się już, że klienci polscy byli w
niektórych elementach obsługiwani przez specjalistów w Waszyngtonie.
Wraz z ciągłym rozwojem portfolio naszych klientów rozpoczynamy wstępne
rozmowy dotyczące otworzenia biura także na zachodnim wybrzeżu. Obecnie mamy tam już wielu klientów i w pewnym momencie zaistnieje potrzeba wspierania tych klientów bezpośrednio na miejscu. Jednocześnie koncentrujemy się silnie na nowych produktach, które zaoferujemy jednocześnie naszym klientom w USA i Europie. Planujemy premierę na lato tego roku. – mówi Mateusz Makagon, Prezes Janmedia Interactive
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.