Władze Japonii zwróciły się do mediów społecznościowych z oryginalną propozycją. Postanowiono zaprosić dziesięć wpływowych osób do odwiedzenia Japonii na koszt rządu. Przeznaczono na ten cel 280 tys. dolarów.
Pierwszymi zaproszonymi osobami aktywnie działającymi w internecie zostali: Roger Ortuno Flamerich – hiszpański bloger, Louisa Liu Chu – blogerka amerykańskiego pochodzenia zajmująca się sprawami kulinarnymi oraz Khaled Hamza prowadzący egipski serwis społecznościowy IkhwanWeb. Wśród dziesięciu wytypowanych znajdzie się jeszcze w tym miesiącu dwóch internautów udzielających się na Twitterze – chilijski profesor uniwersytetu oraz chińska pisarka bajek dla dzieci.
Zaproszenie internautów udzielających się poprzez blogi i serwisy społecznościowe jest dla japońskiego rządu próbą upowszechnienia postępów w pracach nad odbudową rejonów dotkniętych zeszłorocznym trzęsieniem ziemi. Dodatkowym impulsem było również ukazanie Japonii jako miejsca cały czas atrakcyjnego dla potencjalnego turysty, gdyż liczba odwiedzających Japonię po trzęsieniu ziemi drastycznie zmalała.
Pomysł z odwiedzinami Japonii jest ukłonem w stronę aktywnych internautów po nieudanej próbie przedstawienia oferty 10 tys. darmowych przelotów do Japonii dla turystów, którzy opiszą swoje wrażenia z pobytu na swoich blogach lub na profilach w serwisach społecznościowych.
źródło: thenextweb.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.