Władze Japonii zwróciły się do mediów społecznościowych z oryginalną propozycją. Postanowiono zaprosić dziesięć wpływowych osób do odwiedzenia Japonii na koszt rządu. Przeznaczono na ten cel 280 tys. dolarów.
Pierwszymi zaproszonymi osobami aktywnie działającymi w internecie zostali: Roger Ortuno Flamerich – hiszpański bloger, Louisa Liu Chu – blogerka amerykańskiego pochodzenia zajmująca się sprawami kulinarnymi oraz Khaled Hamza prowadzący egipski serwis społecznościowy IkhwanWeb. Wśród dziesięciu wytypowanych znajdzie się jeszcze w tym miesiącu dwóch internautów udzielających się na Twitterze – chilijski profesor uniwersytetu oraz chińska pisarka bajek dla dzieci.
Zaproszenie internautów udzielających się poprzez blogi i serwisy społecznościowe jest dla japońskiego rządu próbą upowszechnienia postępów w pracach nad odbudową rejonów dotkniętych zeszłorocznym trzęsieniem ziemi. Dodatkowym impulsem było również ukazanie Japonii jako miejsca cały czas atrakcyjnego dla potencjalnego turysty, gdyż liczba odwiedzających Japonię po trzęsieniu ziemi drastycznie zmalała.
Pomysł z odwiedzinami Japonii jest ukłonem w stronę aktywnych internautów po nieudanej próbie przedstawienia oferty 10 tys. darmowych przelotów do Japonii dla turystów, którzy opiszą swoje wrażenia z pobytu na swoich blogach lub na profilach w serwisach społecznościowych.
źródło: thenextweb.com
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.