Jessica Alba dołącza do innych hollywoodzkich aktorek i aktorów, którzy poza filmową karierą zajmują się również prowadzeniem firm internetowych. Artystka dostała właśnie 27 mln dolarów na swój e-biznes.
Jessica Alba, znana m.in. z roli w serialu „Cień anioła” czy filmach „Sin City” oraz „Fantastyczna Czwórka”, założyła The Honest Company. Na swój e-biznes związany z handlem produktami dziecięcymi pozyskała właśnie 27 mln dolarów finansowania. Inwestorzy – General Catalyst Partners, Lightspeed Venture Partners oraz Institutional Venture Partners – wcześniej swoje pieniądze przekazali m.in. Twitterowi, Zyndze czy LivingSocial.
Bardzo pozytywne opinie jakie otrzymujemy od naszego startu, pokazują, że musimy nadal poświęcać czas i zasoby by rozwijać markę Honest i skupioną wokół niej społeczność – powiedziała aktorka. Honest.com prowadzi razem z Christopherem Gaviganem, byłym szefem organizacji non-profit Healthy Child Healthy World.
Honest.com oferuje produkty dla dzieci, które mają być bezpieczne dla zdrowia, pozbawione toksycznych dodatków. Poniżej film promujący e-biznes.
http://www.youtube.com/watch?v=rJBaP1FA0cU&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.