Na smartfony pojawiła się nowa wersja aplikacji do zamawiania taksówek – mytaxi. Aplikacja została całkowicie przebudowana i zaprojektowana od podstaw.
Aplikacja poza zmienionym wyglądem została zoptymalizowana pod kątem rozmiaru, który obecnie jest o 60 proc. mniejszy. Poprawiono również szybkość działania aplikacji. Niebawem zostaną również wprowadzone płatności za kurs bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Mytaxi współpracuje bezpośrednio z kierowcami, którzy posiadają imienną licencję i prowadzą działalność gospodarczą. Większość z nich pracuje równocześnie w korporacjach czy stowarzyszeniach taxi. Obecnie w Warszawie znajdziemy około 500 taksówek współpracujących z mytaxi.
Dla użytkowników prowadzonych jest również wiele akcji promocyjnych, w których można uzyskać kupony zniżkowe o wartości 15 zł.
Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepów AppStore, Google Play i BlackBerryWorld.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...