Pod adresem niewiadow.com.pl został uruchomiony nowy serwis internetowy Fabryki Przyczep „Niewiadów”. Termin grudniowy nie jest przypadkowy, gdyż właśnie w tym miesiącu firma obchodzi 80 lecie istnienia. Nowym serwisem kierownictwo firmy chciało uczcić rocznicę założenia przedsiębiorstwa.
Głównym celem serwisu jest prezentacja firmy, ze szczególnym uwzględnieniem wytwarzanych przez nią wyrobów. Użytkownicy witryny mają możliwość dokładnego zapoznania się ze wszystkimi produktami marki Niewiadów. W tym przypadku kreacja ustąpiła funkcjonalności, dobrze oddając charakterystykę branży, w jakiej działa przedsiębiorstwo.
Serwis udostępnia pełną listę wszystkich dealerów i punktów serwisowych. Dodatkowo, zarejestrowani użytkownicy mają możliwość składania zamówień ze strony WWW. Dealerzy współpracujący z firmą, dzięki systemowi logowania mogą dostać się do specjalnie dla nich przygotowanej sekcji – tam można składać zamówienia oraz zapoznać się z pełną ofertą dealerską. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu możliwe stało się przeniesienie części kontaktów z partnerami i kontrahentami do sieci, co w znacznym stopniu uprości wzajemną komunikację.
Witryna została zaprojektowana i zbudowana przez agencję internetową cyberstudio z Katowic, która jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę internetową Fabryki Przyczep „Niewiadów”.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.