W wtorek, 11 grudnia, w Warszawie odbędzie się 10. edycja spotkania marketingu internetowego z turystyką, TravelCamp.
TravelCamp co kwartał przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
Wśród prelegentów 10. edycji TravelCampu znajdą się przedstawiciele międzynarodowych marek, takich jak Microsoft, Kayak.com czy HRS, a także blogerzy, podróżnicy i eksperci na co dzień zajmujący się wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. Aplikacje mobilne, meta wyszukiwarki, wykorzystanie mediów społecznościowych, a także turystyczny spam w wyszukiwarkach internetowych to tematy, które będą dominować podczas najbliższego spotkania.
Impreza będzie też okazją do wyróżnienia najbardziej interesujących witryn turystycznych 2012 roku. Statuetki i nagrody specjalne odbiorą laureaci ogólnopolskiego plebiscytu Dobra Strona Turystyki, podczas którego przedstawiciele branży internetowej wskażą wyróżniające się projekty i strony internetowe z branży travel.
Warunkiem udziału w wydarzeniu jest rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl oraz potwierdzenie obecności najpóźniej 48 godzin przed jego rozpoczęciem.
10. spotkanie marketingu internetowego z turystyką odbędzie się 11 grudnia w klubie jazzowym Tygmont w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.