Właściciel giełdy linków Prolink zmienia nazwę na LeadBullet. Nazwa serwisu pozostaje bez zmian. Spółka decyzję uzasadnia aktywnością w wielu obszarach.
Cały czas aktywnie się rozwijamy, dlatego nie chcemy by cała spółka, która obecnie działa na wielu płaszczyznach i realizuje kilka duży projektów, była kojarzona tylko z jednym produktem. Nie ukrywamy, że rozwijamy kolejne przedsięwzięcia, które niedługo ujrzą światło dzienne – powiedział Robert Dziubłowski, inwestor LeadBullet S.A.
Obecnie z Prolink korzysta ponad 500 firm. Skupieni na giełdzie wydawcy oferują ponad 2500 unikalnych stron. Poza giełdą w ofercie spółki znajdują się serwisy Textmarket.pl – giełda treści oraz Sellsation.com – narzędzie do promocji skierowane do właścicieli serwisów zakupów grupowych oraz wydawców. Sellsation dociera obecnie do około ośmiu milionów użytkowników.
Mimo sporej aktywności i planów rozwoju spółka nie zapewniła sobie praw do domeny LeadBullet.pl ani LeadBullet.com.
Aktualizacja:
Według komentarza zostawionego przez użytkownika ProLink „Domena należy do LeadBullet SA. Niedługo zostaną zmienione dane.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.