Organizatorzy RealTimeCamp – cyklicznych spotkań dla osób zawodowo zainteresowanym między innymi mikroblogingiem – zainicjowali powstanie listy agencji aktywnie prowadzących swoje profile w serwisie Blip.pl.
Okazuje się, że coraz więcej agencji public relations, interaktywnych i reklamowych aktywnie korzysta z Blipa.
Lista powstała w sposób charakterystyczny dla Blipa. Agencje dopisywały się samodzielnie, odpowiadając na apel wystosowany w serwisie. Na dzień 9 września na liście widnieją 22 agencje.
Wśród nich obecne są: Euro RSCG Sensors, Netizens, Momentum Worldwide, czy Pride&Glory Interactive. Dlaczego są na Blipie?
Są 2 główne cele prowadzenia kont Euro RSCG Sensors w serwisach mikroblogowych. Po pierwsze chcemy pokazać, że nasza agencja rozumie social web i wie jak się w nim poruszać (mamy specjalną ofertę o nazwie Digital Dialogue dla klientów, którzy chcą się komunikować w social web). Po drugie chcemy budować wizerunek dobrego pracodawcy fajnej agencji, w której praca daje dużo „funu”. A dlaczego na Blipie jest fajnie? Dlatego, że widzimy efekty naszej obecności. Kiedy piszemy, że właśnie szukamy ludzi do pracy zgłaszają się dziesiątki osób. Niektóre od razu wysyłają CV, a inne po prostu piszą, że chciałyby pracować w Euro RSCG bo czują, że tam jest fajnie. Dzięki Blipowi udało się nam pozyskać wartościowego pracownika. Również nasi klienci dobrze postrzegają naszą obecność na mikroblogach i na pewno jesteśmy w ich oczach bardziej wiarygodni jako doradca ds. komunikacji w social web. Poza tym Blip poszerzył społeczność osób, które odwiedzają naszego bloga firmowego: http://blog.sensors.pl/. – mówi Maciej Makuszewski, Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors.
Mikroblogging to dla nas najprostsza i najszybsza droga dotarcia do ludzi z bieżącymi informacjami co dzieje się w agencji. Prowadzimy bloga firmowego (tak, nie mamy serwisu firmowego, jego rolę spełnia właśnie blog), jego zadaniem jest jednak informowanie o nowych projektach, ludziach, ciekawych wydarzeniach. Trochę bardziej na serio, korporacyjnie, jeśli w ogóle można takiego słowa w naszym kontekście użyć. Staramy się wrzucać nowy wpis raz na tydzień. Blip natomiast to miejsce gdzie możemy pokazać firmę bardziej „od środka”. Tu lądują zdjęcia z poniedziałkowych śniadań, wspólnych imprez, tu Dawid pokazuje jaki fajny obiektyw właśnie kupił. Jednym słowem chcemy pokazać jacy jesteśmy na co dzień, budować sympatię branży, także potencjalnych pracowników. A o nich mówiąc – dzięki Blipowi spływa do nas całkiem sporo interesujących CV. – mówi Piotr Friedberg, Managing Director Pride&Glory Interactive.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!