W listopadzie b.r., K2 uzyskała status RedDot Advanced Partner potwierdzając w ten sposób unikalny poziom usług związanych z tworzeniem serwisów internetowych dla Klientów agencji.
K2 otrzymując status RedDot Advanced Partner, znalazła się w elitarnym gronie europejskich firm wyróżnionych przez RedDot Solutions za ekspercką wiedzę oraz bogate doświadczenie we wdrażaniu systemu RedDot CMS. K2 w oparciu o ten system, zrealizowała w mijającym roku ponad 30 serwisów internetowych, m.in. dla: PZU Życie, AIG TFI, Peugeot, FujiFilm, US Pharmacia czy URSA, a specjaliści K2 jako pierwsi w Polsce otrzymali indywidualne certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie RedDot CMS.
Aby umożliwić potencjalnym klientom bliższe zapoznanie się z RedDot CMS, K2 we współpracy z polskim oddziałem RedDot Solutions, uruchomiła Centrum Rozwiązań RedDot, pozwalające zainteresowanym firmom na warsztatowe sprawdzenie działających wdrożeń oraz przetestowanie jednego z nich pod kątem zarządzania treścią. Według Tymoteusza Chmielewskiego, Dyrektora IT w K2: 'Nasi specjaliści mają duże doświadczenie szkoleniowe, wypracowaliśmy również szereg gotowych do zastosowania rozwiązań, a forma warsztatów pozwala szybko uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania’.
RedDot CMS to najbardziej uznany markowy system CMS, obecny na polskim rynku. Na całym świecie zostało zrealizowanych około 3600 serwisów w oparciu o ten produkt, co jest niewątpliwie rekordem wśród rozwiązań komercyjnych. Według Janusza Żebrowskiego, Dyrektora Zarządzającego K2: 'Wybór dostawcy systemu CMS miał dla nas charakter strategiczny. Szukaliśmy narzędzia wydajnego i niezależnego od infrastruktury technologicznej naszych klientów. Ważna była dla nas także intuicyjność obsługi oraz ekonomiczność proponowanych systemów. Dzięki wyborowi RedDot CMS, podnieśliśmy jakość i rentowność naszych usług – głównie za sprawą skrócenia czasu produkcji oraz usprawnienia procedur operacyjnych, a także uniknęliśmy wdrażania niesprawdzonych i ryzykownych rozwiązań’.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.