K2 Internet SA w ramach współpracy z marką Play przygotowała site typu experience prezentujący możliwości multimedialnych telefonów w sieci Play oraz Playnetu.
Celem projektu jest zachęcenie użytkowników do korzystania z usług dostępnych w Playnet. Projekt można oglądać pod adresem www.playtheplay.pl.
Główną częścią projektu playtheplay.pl jest jedenaście udźwiękowionych scenek video, które w bardzo przystępny ale niedosłowny i często zabawny sposób przedstawiają mobilne funkcjonalności oferowane zarówno przez operatora jak i multimedialne telefony. Użytkownik wybiera poszczególne scenki nawigując po ekranie telefonu znajdującego się w centralnej części prezentacji. W tym miejscu może się on również dowiedzieć więcej o serwisie Playnet.
„Podczas realizowania projektu szczególną uwagę zwrócono na połączenie elementów animacji z video oraz na intuicyjny system nawigacyjny dostosowany do upodobań różnych grup użytkowników” – mówi Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet.
Prezentacja, przygotowana przez studio graficzne łączy w sobie technikę video z animacją. Powstała w dwóch wersjach. Wersja dostosowana do internetu dostępna jest pod adresem www.playtheplay.pl, natomiast wersja przygotowana z myślą o kioskach multimedialnych operatora – to interaktywna prezentacja wyświetlająca się na monitorach ustawionych wewnątrz kiosków. Przygotowana tak, aby zwrócić uwagę i zachęcać klienta do podejścia do wyświetlacza.
„Przy użyciu tego rodzaju prezentacji chcieliśmy przybliżyć naszym Klientom możliwości jakie daje portal mobilny Playnet w połączeniu z nowoczesnymi telefonami z oferty Play” – mówi Stefan Nowak, Portals Director Play.
Współpraca K2 Internet z Play trwa już od roku, od momentu oficjalnego launchu operatora na rynku polskim. K2 przygotowało dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, a także część korporacyjna i portal biznesowy-Play dla Firm, prowadzi dla marki obsługę stałą, miniserwisy, prezentacje, tutoriale do telefonów wszystkich marek oraz niezależne kampanie realizowanych w ramach portalu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.