Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest najwyższej jakości produktem informacyjno – wizerunkowym.
Pierwszy efekt pracy agencji K2 dla marki Volvo, można obejrzeć pod adresem: volvocars.pl/xc90 Interaktywne i multimedialne Volvo XC90 to świadome zamierzenie dostarczenia informacji o modelu, w możliwie wciągający i budując wizerunek sposób. Serwis jest stosunkowo ciężki, ale grupa docelowa to posiadacze najlepszego sprzętu, w tym również łączy do internetu. Ten serwis to wyraźny przejaw procesu coraz częstszego przenikania multimediów i internetu. Właściwie serwis ten jest prezentacją multimedialną, bo od razu został zaprojektowany jako interaktywna, multimedialna prezentacja modelu w formie strony i prezentacji na krążku CD w kształcie samochodu. W niedalekiej przyszłości, w miarę upowszechniania się sztywnych łączy, produktowe strony www będą w pełni multimedialne, a multimedia interaktywne.
Celem prezentacji jest przedstawienie nowego modelu Volvo XC90, który poszerza gamę samochodów tej marki o pojazdy typu SUV (Sport Utlility Vehicle). Prezentacja ma charakter informacyjno – wizerunkowy – z jednej strony szczegółowo przedstawia wszystkie funkcje i zalety samochodu, z drugiej posługuje się wysokiej jakości materiałem audiowizualnym działającym przede wszystkim w warstwie emocjonalnej.
Większość funkcji oferowanych w nowym Volvo XC90 zostało przedstawionych z wykorzystaniem krótkich multimedialnych prezentacji. Użytkownik może na własne uszy sprawdzić działanie przestrzennego systemu Dolby ProLogic i dowiedzieć się, jak działają systemy czynnego i biernego bezpieczeństwa. W prezentacji zamieszczono także informacje techniczne, cennik oraz dla użytkowników posiadających dostęp do internetu, usługę kontaktu z dealerem Volvo (system Call Me Back dostarczony przez firmę Call Center Poland).
http://www.k2.pl
http://www.volvocars.pl/xc90
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.