Volvo

Pierwsze produkcje nowego działu video w K2

Działający zaledwie od trzech miesięcy w K2 „Dział Wideo” stworzył już kilkanaście produkcji wśród których są m.in. video-ad dla Volvo, reklama telewizyjna nawigacji samochodowej Nokia 500, filmik promocyjny dla Sprite oraz liczne sekwencje wideo dedykowane do serwisów internetowych. „Zainteresowanie ze strony klientów przekroczyło nasze oczekiwania. Wszyscy chcą mieć wideo na serwisie, ale jednocześnie wciąż niewiele […]

Pierwsze produkcje nowego działu video w K2 więcej »

K2 i Design by Volvo

K2 Internet zostało partnerem programu Volvo Design organizowanego z okazji wprowadzenia do Polski nowego, koncepcyjnego modelu Volvo YCC. W ramach współpracy zespół K2 przygotował stronę internetową programu Volvo Design w technologii Flash. W serwisie www.volvodesign.pl znaleźć można szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje na temat ciekawych wystaw i imprez związanych z designem. Zainteresowani wykładami mogą  obejrzeć

K2 i Design by Volvo więcej »

Serwis 'Wyślij Wiadomość' nagrodzony

Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem 'Wyślij Wiadomość’ otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005. Serwis wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim. Konkurs Eurobest jest jednym

Serwis 'Wyślij Wiadomość' nagrodzony więcej »

Następca Volvo V40

Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak: telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic. nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3 magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne Istotnym

Następca Volvo V40 więcej »

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Agencja e-marketingowa K2 Internet rozszerza współpracę z firmą Michelin oraz uczestniczy w kampanii nowego modelu Volvo. Projekty realizowane przez K2 dla obu tych firm motoryzacyjnych wiążą się z wymiernymi sukcesami marketingowymi oraz nagrodami za kreację. Firma Michelin, globalny lider w branży oponiarskiej, podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych więcej »

Nowa odsłona Volvo S40

Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą. Celem działań skierowanych do

Nowa odsłona Volvo S40 więcej »

K2 Internet – interaktywna prezentacja Volvo XC90

Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest najwyższej jakości produktem informacyjno – wizerunkowym. Pierwszy efekt pracy agencji K2 dla marki Volvo, można obejrzeć pod adresem: volvocars.pl/xc90 Interaktywne i multimedialne Volvo XC90 to świadome zamierzenie dostarczenia informacji o modelu, w możliwie

K2 Internet – interaktywna prezentacja Volvo XC90 więcej »

Scroll to Top