Firma Fujifilm Polska Distribution, lider fotografii tradycyjnej i cyfrowej, powierzyła agencji K2 Internet kompleksowe prowadzenie jednego z ważniejszych w ostatnim czasie, nowych projektów strategicznych w polskim internecie.
Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu, do którego zaproszono największe agencje interaktywne. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm prowadząc szereg działań, których szczegóły na obecnym etapie nie mogą być ujawnione. Jak jednak twierdzi Michał Lach, wiceprezes zarządu agencji, jest to jedno z większych i bardziej złożonych nowych przedsięwzięć w polskim internecie: „Zakres i poziom wymagań postawionych przez Klienta był trudny do spełnienia nawet przez agencję tak doświadczoną w kompleksowym prowadzeniu strategii e-marketingowych dużych firm jak K2”.
Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska. Adrian Mochocki, Internet Promotion Coordinator Fujifilm Polska, tak wyjaśnia znaczenie i wyniki przetargu:
„Obecność w nowych mediach jest jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju Fujifilm, dlatego poszukiwaliśmy agencji, która byłaby autentycznym partnerem w realizacji tej strategii. K2 Internet nie tylko przedstawiła nam doskonałe pod względem strategicznym i kreatywnym propozycje e-marketingowe, ale również zapewniła najwyższy poziom biznesowej wiarygodności ich skutecznej realizacji”.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.