K2 Internet rozwija strukturę organizacyjną

Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając grupę specjalistów z zewnątrz.

W ramach reorganizacji utworzono trzy nowe stanowiska: Dyrektora Kreatywnego, Dyrektora Marketingu i Business Development Managera. Dyrektorem Kreatywnym został Maciej Gandys, który odpowiada za całą kreację agencji oraz kieruje wewnętrznym studiem graficznym. Stanowisko Dyrektora Marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu,, z zadaniami polegającymi na promocji agencji oraz planowaniu strategicznym komunikacji dla klientów. Stanowisko Business Development Manager objął Tymoteusz Chmielewski, jako osoba odpowiedzialna za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług.

„To z pewnością nie są zwykłe zmiany kadrowe. Zatrudniając Maćka, Grzegorza i Tymoteusza chcemy wzmocnić nasz know-how w trzech dziedzinach będących filarami naszej przewagi konkurencyjnej: kreacji, strategii i technologii. Jednocześnie dążymy do tego, aby nasza już ponad 50-osobowa organizacja była jeszcze bardziej wiarygodnym i sprawnym partnerem biznesowym dla Klientów” – tak komentuje zmiany Janusz Żebrowski, wiceprezes Zarządu K2 Internet S.A.

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top